מחפשים מורה נהיגה? השאירו פרטים ונחזור במהירות

מורה נהיגה באשדוד

מחפשים מורי נהיגה טובים באשדוד? רוצים לקבל מחיר זול בעבור שיעור נהיגה? דרך נהג בקליק תקבלו עד שלוש הצעות מחיר של מורים ובתי ספר לנהיגה באשדוד והסביבה.

השוואת מחירים בין מורי נהיגה באשדוד

ישנם המון מורי נהיגה באשדוד ובכלל, איך יודעים במי לבחור? איך מקבלים את המחיר הכי זול? בדיוק בשביל זה פורטל נהג בקליק קיים! אצלנו תוכלו לערוך השוואת מחירים בין מורים טובים לנהיגה באשדוד במהירות, בקלות וגם לחסוך כסף! השאירו לנו פרטים או פשוט צרו קשר, קבלו בחזרה עד שלוש פניות וערכו השוואת מחירים מהירה, בסופה בחרו במורה הנהיגה או בית ספר לנהיגה שלכם.
 

מורה נהיגה באשדוד

כמה עולה שיעור נהיגה באשדוד?

אורכו של שיעור נהיגה הנו כ-40 דקות (ישנם מורים שנותנים כ-45 דק'). מחיר שיעור נהיגה באשדוד נע בין 140 - 200 ש"ח הן בעבור לימוד נהיגה באוטמט והן ברכב ידני. הממוצע הנוכחי כיום עומד על 170 ש"ח.


ממוצע מחיר מורה נהיגה באשדוד לשיעור

ממוצע מחיר מורה נהיגה באשדוד לשיעור: 170 ₪

טווח מחיר גבוה 200 ₪

טווח מחיר נמוך 140 ₪

איך מוצאים מורים לנהיגה מומלצים באשדוד?

ריכזנו בעבורכם את הפרמטרים למציאת מורים לנהיגה מומלצים באשדוד, כך תבדקו זאת:

  • קראו חוות דעת והמלצות: אין כמו חוכמת ההמונים, קראו ראשית המלצות על מורה הנהיגה מאשדוד, בדקו ביקורות וחוות דעת ברשת האינטרנט, לאחר מכן תהיו חכמים יותר.
     
  • בדקו את מחירי מורה הנהיגה: מחיר מורה נהיגה באשדוד בממוצע הנו כ-170 ש"ח. אם קיבלתם הצעה אשר עוברת את הגבול העליון (200 ש"ח), רצוי לבדוק עם מורים נוספים, על מנת לא לשלם מחיר יקר ללא סיבה. כמו כן, קבלת מחיר של מורה נהיגה זול באשדוד צריכה לעלות חשד ורצוי לבדוק חוות דעת והמלצות לגביו.
     
  • ערכו שיעור ניסיון ראשון: הכימיה בינכם ובין מורה הנהיגה חשובה מאוד, אם אינכם מרגישים עימו בנוח, לא אהבתם את דרך הלימוד שלו או פשוט אינכם מרגישים "בטוחים". עברו למורה אחר. בדיוק בשביל כך ישנם שיעורי ניסיון.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995107

לימודי נהיגה באשדוד אוטמט או ידני?

אנחנו בפורטל נהג בקליק ממליצים לכם קודם כל לנסות ללמוד נהיגה על ידני ובמידה ואינכם מצליחים, לעבור לאוטמט. היתרונות של לימוד נהיגה באשדוד על רכב ידני הם: שאפשר לנהוג על רכבים ידניים וגם אוטמט, הכרה טובה יותר של הרכב ולמידה שוטפת יותר (מסייע להבין היכן להאט, מתי מורידים הילוך וכדומה). אבל - בארץ נוהגים לרוב על רכב אוטמט, לכן - אם לא הולך עם הילוכים, זה לא חובה! אפשר לוותר על כך.

בית ספר לנהיגה או מורה נהיגה באשדוד?

הפער בין בית ספר לנהיגה באשדוד ובין מורה נהיגה אינו גדול, היתרונות של בתי ספר לנהיגה הם מעטים: למשל במידה והמורה חולה תקבלו מורה מחליף, טסט פנימי יהיה זמין יותר כאשר ישנו לוז מסונכרן בתוך בית הספר של מורה אחר שיעשה עימכם טסט פנימי. לעומת זאת מורה נהיגה זה אישי יותר והוא יודע שתפקידו להעביר אתכם טסט והכל באחריותו.