מחפשים מורה נהיגה? השאירו פרטים ונחזור במהירות

מורה נהיגה ברחובות

בעזרת נהג בקליק אפשר בקלות לערוך השוואת מחירים בין מורים לנהיגה ברחובות ובתי ספר לנהיגה, המשיכו לקרוא וגלו כמה עולה שיעור נהיגה, איך מקבלים מחיר זול ומוצאים מורה טוב ומומלץ.

השוואת מחירים בין מורי נהיגה ברחובות

קשה למצוא מורה נהיגה טוב ברחובות שגם מספק מחיר זול, איך עושים זאת בכל זאת? באמצעות השוואת מחירים בין מורי נהיגה ברחובות! זה עובד באופן פשוט ומהיר:

  1. צרו קשר עם פורטל נהג בקליק.
  2. קבלו בחזרה עד שלוש פניות של מורים לנהיגה ברחובות.
  3. ערכו השוואת מחירים וקבלו את המחיר הכי זול.
  4. בחרו במורה הנהיגה ברחובות המתאים ביותר בעבורכם והתחילו ללמוד נהיגה.
     

מורה נהיגה ברחובות

מהו מחיר שיעור נהיגה ברחובות?

רבים רוצים לדעת קודם כל, כמה עולה שיעור נהיגה ברחובות? אז הטווח של מחירי מורי הנהיגה ברחובות נעים בין 140 - 200 ש"ח. בעבור שיער שאורך כ-40 עד 45 דקות.


מחיר שיעור נהיגה ברחובות בממוצע

מחיר שיעור נהיגה ברחובות בממוצע: 170 ₪

טווח מחיר גבוה 200 ₪

טווח מחיר נמוך 140 ₪

כך תמצאו מורה נהיגה זול ברחובות

הנה הדרכים שיעזרו לכם להוזיל את מחיר מורה נהיגה ברחובות מבלי להתפשר על מורה פחות טוב:

  • לימוד נהיגה בקבלנות: כאשר סוגרים על נהיגה בקבלות, יודעים מהו המחיר הסופי להוצאת הרישיון - הכל כלול בפנים, שיעורי הנהיגה, טסט פנימי וכדומה. אם אתם יודעים מראש שייקח לכם יותר מכמות השיעורים הדרושה ואתם קצרים בכסף, עשו לימודי נהיגה בקבלנות.
     
  • לקיחת שיעורים "כפולים": לעיתים משתלם ולעיתים לא, תלוי בבית הספר לנהיגה בו אתם נמצאים. שיעורי נהיגה כפולים מפחיתים לכם את כמות השיעורים הדרושה, אך המחיר בגינם יקר יותר. אתם צריכים להבין אם הקיזוז אכן משתלם לכם, תלוי בתמחור בית הספר לנהיגה ברחובות או מורה הנהיגה.
     
  • עריכת השוואת מחירים בין מורי נהיגה ברחובות: השיטה שהסברנו עלייה בפסקה הראשונית, עריכת השוואת מחירים למעשה מסייעת לכם לקבל כמה הצעות של מורים לנהיגה ברחובות ולבדוק מי הכי זול. כך תוכלו לדעת מה מחיר הקצה שניתן לקבל.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995107

אוטמט או ידני? החליטו אתם

מחפשים מורה נהיגה ברחובות אוטומט או ידני? לא יודעים להחליט? הנה היתרונות והחסרונות בינהם.

נתחיל ביתרונות של לימוד נהיגה על רכב ידני:

אפשר לנהוג בכל סוג רכב (אוטמט וגם ידני), בחו"ל בעיקר בהשכרת רכבים הרוב זה ידני, הלמידה ברכב ידני מורכבת יותר, אבל מסייעת להבנת הכבישים והתנועה. תמיד ניתן לנסות ולשנות לאוטמט במידה ולא מצליחים.


החסרונות של לימוד נהיגה על רכב ידני (הם היתרונות של אוטמט):

נהיגה על רכב אוטמט פשוטה וקלה, אין צורך בקורדינצייה כלל. נהיגה על ידני יכולה להאט את קצב הלמידה (מה שיגרום לכם לצרוך יותר שיעורי נהיגה).

למה לבדוק המלצות על בתי ספר לנהיגה ברחובות?

איך מוצאים מורה נהיגה טוב ברחובות? איך למעשה תדעו שאתם נמצאים בתוך בית ספר לנהיגה ברחובות מקצועי ואיכותי? בעזרת בדיקת המלצות! זאת הסיבה שזה כלכך חשוב, ישנם פרמטרים רבים אשר יכולים להרכיב "המלצה", בינהם:

  1. כימיה עם מורה הנהיגה: אתם הולכים לבלות עם מורה הנהיגה ברחובות לא מעט, למעשה לראותו לפחות פעם או פעמיים בשבוע למשך כמעט שעה. חשוב שיהיה לכם נוח לשוחח עימו ולהבין את הערותיו.
     
  2. יכולת הלימוד של בית הספר: אם אתם מתכננים ללימוד על ידני אבל יכולים להתפשר גם על לימוד נהיגה באוטומט, רצוי שיהיה לכם את האפשרות לנסות את שניהם.
     
  3. זמינות (כמות שיעורים ושעות): לעיתים בית ספר לנהיגה ברחובות יכול להיות עמוס מאוד, מה שיכול להאט את קצב שיעורי הנהיגה שלכם ולמעשה תצטרכו לחכות זמן רב בין שיעור לשיעור או אפילו להגשה של טסט חיצוני ואפילו פנימי. לכן, רצוי לבדוק שאכן בית הספר לנהיגה זמין ויכול לתת לכם את המענה.
     
  4. מחיר כמובן: מחיר שיעור נהיגה פועל במכפלות, ז"א פער של 10 שקלים כפול כמות השיעורים יכול להגיע לסכום משמעותי. לכן, חשוב לקבל ולהתמקח עם מורה נהיגה ברחובות ובכלל, על מנת לקבל מחיר טוב וזול פר שיעור.