מחפשים מורה נהיגה? השאירו פרטים ונחזור במהירות

מורה נהיגה במרכז

הגיע הזמן וסוף סוף אתם מוציאים רישיון, עכשיו רק צריך להבין איך מוצאים מורה נהיגה במרכז ומה אפשר לעשות כדי להוזיל את העלויות. אנחנו נעזור לכם למצוא נהג בקלות וגם להוריד את המחירים באמצעות השוואת מחירים.

השוואת מחירים בין מורי נהיגה במרכז

כשאתם מסתכלים על המחיר של מורה נהיגה במרכז חשוב להבין שהוא מורכב מזמן השיעור שלכם אבל גם ממורה הנהיגה עצמו. לא כל מורה נהיגה יקח את אותו מחיר על שיעור נהיגה. בגלל ביצוע של השוואת מחירים יכולה לחסוך עלויות רבות, במיוחד כשאתם מבינים שמדובר בעשרות שיעורים.

 

אנחנו עוזרים לכם בהשוואת המחירים ואתם חוסכים. בשביל לבצע את השוואת המחירים רק תצטרכו להשאיר לנו פרטים או להתקשר אלינו ואנחנו נדאג שיחזרו אליכם עד 3 מורי נהיגה במרכז. דברו איתם, השוו מחירים וחסכו בקלות.

 

נהג חדש במרכז

כמה עולה מורה נהיגה במרכז?

העלות של מורה נהיגה במרכז לשיעור של 40 דקות תהיה 200 - 140 ש"ח. תוכלו להסתכל על מחירים נוספים של שיעורי הנהיגה.

 

מחיר ממוצע של מורה נהיגה במרכז לשיעור של 40 דקות

מחיר ממוצע של מורה נהיגה במרכז לשיעור של 40 דקות: 170 ₪

טווח מחיר גבוה 200 ₪

טווח מחיר נמוך 140 ₪

באילו ערים אנחנו פועלים

לחצו על הכפתור של העיר שבה אתם מחפשים מורה נהיגה. לא מצאתם אותה? פשוט תשאירו פרטים ואנחנו כבר נדאג לכם.

קחו מורה נהיגה זול במרכז

אל תתפשרו על המחיר! גם עם כל החברים שלכם משלמים את אותו המחיר על שיעורי נהיגה, זה ממש לא אומר שלא תוכלו למצוא מורה נהיגה זול במרכז. באמצעות השוואת המחירים בין מורי נהיגה שתעשו תוכלו לחסוך מאות שקלים, וכל מה שזה ידרוש מכם זה לדבר עם כמה מורי נהיגה ולקבל הצעות מחיר מהם. אל תלכו על ההצעה הראשונה, כי בהחלט יש מצב שתוכלו למצוא מורה נהיגה זול יותר.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995107

לא רק אוטומט גם מורה נהיגה ידני

כיום זה הרבה יותר נפוץ ללמוד נהיגה על אוטומט כי רוב הרכבים בארץ הם אוטומט וזה יותר קל מאשר לימוד נהיגה ידני. אבל אלו מכם שכן רוצים להשקיע טיפה יותר ומרגישים שהם יכולים לעשות את זה, בהחלט יוכלו להרוויח בעתיד. במיוחד אם תרצו לשכור רכב באירופה (שם רכב ידני זה יותר נפוץ) או אם תנסו לחפש רכב טיפה יותר זול. אז אם אתם מחפשים מורה נהיגה ידני במרכז תוכלו להפסיק לחפש כי הגעתם למקום הנכון.