מחפשים מורה נהיגה? השאירו פרטים ונחזור במהירות

מורה נהיגה בחיפה

מתלבטים בין מורי הנהיגה השונים? דרך פורטל נהג בקליק, ניתן להשוות בין מספר מורי נהיגה בחיפה ולקבל הצעות מחיר כבר בשיחת הטלפון. המשיכו לקרוא ותוכלו לקבל מידע חשוב אודות הזמנת השירות.

משווים מחירים ובוחרים מורה נהיגה בחיפה

אף אחד מאיתנו לא מעוניין לשלם סכומים גבוהים בעבור שיעורי הנהיגה. הוצאת רישיון כרוכה בלא מעט עלויות החל ממבחן התיאוריה ועד לתשלום על שיעורי הנהיגה או הטסט עצמו. מבדיקות שערכנו, התשלום יכול להגיע גם לסכומים גבוהים של 6,000 ש"ח ואף יותר לתהליך למידה "שלם" של 28 שיעורים, כולל הוצאות נלוות. 
 

העלות הממוצעת לשיעור נהיגה בחיפה, עומדת כיום על 170 ש"ח לשעה. ישנם מורים אשר יגבו מחיר נמוך יותר, למשל 140 ש"ח לשיעור, ויש גם מורים אשר גובים מחיר גבוה יותר על שיעור בודד, למשל 200 ש"ח לשעה.


מחיר ממוצע לשיעור נהיגה בחיפה

מחיר ממוצע לשיעור נהיגה בחיפה: 170 ₪

טווח מחיר גבוה 200 ₪

טווח מחיר נמוך 140 ₪

מה בכלל ההבדל בין מורי נהיגה בחיפה?

רבים סבורים כי כל מורי הנהיגה מלמדים באותה השיטה ומכאן מסיקים כי לא קיימים הבדלים רבים בין מורה למורה. אך למעשה הדבר רחוק מאוד מהמציאות ואפשר להגיד שיש לא מעט שוני בין המורים, הן בשיטת ההוראה והלימוד, בסבלנות וביחס האישי לתלמידים וגם כמובן במחיר שהם גובים פר שיעור. לכן, כדאי לערוך בדיקה קצרה ולהשוות בין מורי נהיגה בחיפה ולא להקל ראש בהחלטה זו.
 

מורה נהיגה בחיפה

מהם תחומי האחריות של מורה הנהיגה?

מורה נהיגה בצפון ובכלל אחראי בראש ובראשונה על לימוד הנהיגה וכמובן הכנה של התלמיד לטסט. המורה אחראי על הגשת התלמידים למבחן המעשי וזה כולל רישום של התלמיד במשרד הרישוי. מורי נהיגה גם מספקים שירות של רענון נהיגה לנהגים וותיקים אשר מחויבים בכך כל כמה שנים.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995107

מורי נהיגה באזור חיפה עם המלצות

אחד הדברים שהכי חשוב לבדוק כאשר בוחרים מורה נהיגה הוא כמובן הנושא של המלצות וחוות דעת של תלמידים. לאחר שתקבלו את שמו של המורה, תוכלו לחפש אותו ברחבי הרשת ולקרוא מעט על היחס שלו לתלמידים ועל המקצועיות שלו. אגב, כדאי לדעת כי חלק נכבד ממורי הנהיגה באזור חיפה יאפשרו לכם להגיע לשיעור של תלמיד אחר, כך תוכלו להתרשם מאופי הלימוד ורמת הסבלנות שלו.

 

בית ספר לנהיגה בחיפה

מה עושים בשיעור הנהיגה הראשון?

תחילה, נכנסים לאוטו (לכיסא הנהג, למקרה שתהיתם) ומכוונים את גובה המראות ואת המרחק של הכיסא מההגה, על מנת שיהיה לכם נוח. לאחר מכן מקבלים הסבר קצר ממורה הנהיגה (אם זה הילוכים אז גם על התיבת הילוכים אם זה נהיגה על אוטומט, אז רק הסבר פשוט על הרכב) ומייד מתחילים לנהוג. חשוב לזכור כי למורה הנהיגה יש את היכולת לשלוט מהכיסא שלו ולבצע תיקונים בזמן שאתם נוהגים ולכן אין מה לחשוש ממקרים בהם אתם מבצעים טעות כלשהי.

שאלות על מורי נהיגה פרטיים בחיפה

האם אפשר למצוא דרככם מורות לנהיגה בחיפה?

אנו עובדים גם עם מספר מורות לנהיגה בעיר חיפה אך אי אפשר להתחייב שההצעות שתקבלו יהיו ממורות מאחר ואנו מעבירים את הפנייה למורים שפנויים ברגע הספציפי בו פניתם אלינו.


האם לימודי נהיגה לנכים מתבצעים ברכב רגיל?

לא. מדובר ברכב מותאם ולכן יש לאתר בית ספר לנהיגה בחיפה שמספק את השירות ומחזיק ברכבים עם מעלון והתאמות נוספות.


מה עושים בשיעור הנהיגה הראשון?

בדקות הראשונות מתמקמים ברכב, מכוונים את המראה, את המרחק של הכיסא ומקבלים תדריך קצר מהמורה. לאחר מכן


האם אפשר לאתר דרככם מורי נהיגה בכל אזור בחיפה?

בהחלט. ניתן למצוא מורי נהיגה זולים וטובים באזור נווה שאנן, מרכז הכרמל, המושבה הגרמנית, אזור העיר התחתית ועוד.