מחפשים מורה נהיגה? השאירו פרטים ונחזור במהירות

מורה נהיגה בקבלנות

מה זה בדיוק לימוד נהיגה בקבלנות? והאם זה משתלם וכדאי? ריכזנו לכם בעמוד זה את כל המידע החשוב בנושא על מנת לסייע לכם להגיע מוכנים יותר. כמו כן, ניתן לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות עבור למידה עם מורה נהיגה בקבלנות.

מורה נהיגה בקבלנות - מה זה בכלל אומר?

כאשר לומדים נהיגה, ניתן לבחור באחת משתי השיטות הבאות: השיטה הראשונה היא תשלום למורה פר שיעור בודד, כך למעשה אנו משלמים בדיוק בעבור כמות השיעורים שאנו מבצעים, כאשר מינימום השיעורים הנדרש הוא 28 שיעורי נהיגה.

 

השיטה השניה היא עבודה מול מורה נהיגה בקבלנות, כלומר לסגור מראש עלות כוללת בעבור כל תקופת הלימודים עם המורה, ללא הגבלה של כמות השיעורים.

 

מורה נהיגה בקבלנות

מה היתרון של לימוד נהיגה בקבלנות?

היתרון המרכזי של שיטת תמחור זו הוא שאתם יודעים בדיוק כמה תשלמו על התהליך. כאשר מתמחרים פר שיעור, קשה להבין מראש כמה שיעורי נהיגה צריך לבצע ולעיתים יש צורך להגיע למספר רב של שיעורים, מה שמייקר מאוד את העלויות.

 

בנוסף, לימוד נהיגה בקבלנות מאפשר לנו לבצע שיעורי נהיגה ככל שרק נרצה, מבלי לחשב עלויות ולהרגיש שהוספת השיעורים מכבידה עלינו בכיס. תוכלו לראות מחירון שיעורי נהיגה כאן על מנת להבין את פערי המחירים.

איך יודעים אם שיטה זו תתאים או לא?

באופן כללי, אפשר להגיד כי כאשר בוחרים בשיטה זו לוקחים "סיכון מסוים" מאחר ולא באמת ניתן לדעת איך נתמודד עם תהליך הלמידה וכמה שיעורים נצטרך בסופו של דבר.

 

החיסרון של שיטה זו הוא שבדרך כלל מישהו מרגיש שהוא מפסיד, לעיתים זה המורה שמקבל סכום מסוים מראש, אשר אינו תואם את מספר השיעורים הרב שביצע התלמיד בפועל ובמקרים אחרים התלמיד הוא זה שמרגיש מרומה מאחר והוא שילם סכום גבוה יותר (קבלנות לרוב מתומחרת גבוה יותר פר שיעור) וביצע בדיוק את מספר השיעורים המינימאלי הנדרשים בשביל לגשת למבחן הטסט.

 

כלומר, השיטה הזאת לא מתאימה לכל אחד ולעיתים יש חוסר שביעות רצון מסוים אצל אחד מהצדדים. אם אתם לא רוצים להתפזר על עלות הלימוד ומעוניינים להפיג את אי הוודאות, ייתכן שכדאי בכל זאת לשקול אותה.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9995107

חבילת לימוד נהיגה בקבלנות - מה לבדוק לפני?

פרט למחיר החבילה, שהוא כמובן הפרמטר המרכזי שעליכם לבדוק, כדאי גם להבין מה בדיוק כלול במסגרת העסקה. כלומר מה מספר השיעורים שאתם מקבלים במסגרת העסקה והאם יש הגבלה כלשהי (קורה לעיתים) האם גם עלות הטסט הפנימי או החיצוני כלולה במחיר של חבילת לימוד הנהיגה והאם ישנן הוצאות נוספות בדרך.

 

כדאי להבין גם האם כל השיעורים מתבצעים עם המורה הספציפי שאיתו אתם מדברים או שאולי חלק מהשיעורים יתבצעו עם מורים אחרים מבית הספר ללימוד נהיגה בו נמצא המורה. בנוסף, כדאי להבין מה קורה במצב בו תרצו להחליף מורה באמצע התהליך - האם תקבלו החזר כספי באופן יחסי?

משווים מחירים דרך נהג בקליק וחוסכים

פורטל הנהיגה של נהג בקליק, מאפשר לכם לקבל מספר הצעות מחיר שונות ממורי נהיגה מומלצים באזורכם, אשר פועלים גם בשיטת הקבלנות. ניתן לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות וכך אפשר להשוות בין מרכיבי ההצעה השונים וזה כולל את כמות השיעורים, המחיר של השירות, סוג הרכב עליו לומדים ופרמטרים חשובים נוספים.