מחפשים מורה נהיגה? השאירו פרטים ונחזור במהירות

שיווק ופרסום מורי נהיגה

אם אתם מחפשים תלמידי נהיגה חדשים תוכלו למצוא אותם באמצעות "נהג בקליק". אנחנו מקשרים בין לקוחות פוטניצאלים לבין מורי נהיגה לפי מיקום גיאוגרפי וצורך.

שיווק ופרסום למורי נהיגה דרך "נהג בקליק"

אם אתם מחפשים תלמידים חדשים תוכלו לקבל לקוחות חדשים ממש מהאתר הזה. אנחנו מקשרים בין תלמידים פוטניאלים שיוצרים איתנו קשר באתר זה לבין למורי נהיגה שעובדים איתנו ומשם אתם רק צריכים לסגור איתם את העסקה. השירות הזה לא עולה שום דבר חודשי, אתם משלמים רק לפי פנייה.

 

מורה נהיגה מקבל ליד

למה לפרסם אצלנו בכלל?

ראשית, כל אנחנו דואגים שכל הפניות שתקבלו יהיו ממוקדות גיאוגרפית למקום המגורים שלכם, או המיקום שבו אתם מלמדים. שנית, אתם יודעים שכל פנייה שאתם מקבלים היא רלוונטית ומדובר בתלמיד פוטניאלי אמיתי שרוצה להתחיל ללמוד נהיגה. מעבר לכך, כאמור, אתם משלמים רק לפי פנייה ולא משלמים שום דבר חודשי.

מה אתם מקבלים מאיתנו?

למי שלא מכיר פנייה של לקוח פוטנציאל נקראית "ליד", ופנייה של לקוח פוטנציאלי שמחפש את השירות ואתם פונים אליו זמן קצר לאחר מכן נקרא "ליד חם". אתם מקבלים את הפרטים של הליד כמה דקות לאחר שהוא השאיר את הפרטים אצלנו ובכך תדעו שהוא רלוונטי וסיכויי הסגירה שלכם גבוהים מאוד.

כך זה יעבוד בפועל

אתם תקבלו מאיתנו פרטים של הליד, מה הוא צריך ואיפה הוא רוצה ללמוד נהיגה באמצעות אסמס, וואצאפ או אפליקציה. לדוגמה תקבלו אסמס בו כתוב "ישראל ישראלי 0555555555 רוצה ללמוד נהיגה על אוטומט בנהריה". ישנה גם אפשרות שהליד יתקשר אליכם ישירות במידה וזה מה שהוא יעדיף לעשות.